Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 53

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
26 Feb 2008
By Punqtured

Punqtured

80%
02 Rank
Progress

Nulstilling af indstillinger, Tilslutning af USB-disk etc.

17 Replies 8,869 Views Created 26-02-2008
26 Feb 2008
By Punqtured
Der har efterhånden været en del spørgsmål gående på manglende billede på TV, tilkobling af eksterne diske, USB-sticks etc. Derfor tænkte jeg, at jeg lige ville skrive en gennemgang, og håber forum-admin vil gøre den til sticky - det vil nok kunne spare mange for unødig ventetid på svar, der allerede er afgivet.

Nulstilling af alle indstillinger
Har du taget din PS3 med hjem en til ven, og oplever sort skærm fordi hans/hendes fjernsyn ikke kan håndtere den opløsning PS3'en er sat til at køre, kan du nulstille indstillingerne på PS3'en på følgende måde:
1: Sluk helt for PS3'en
2: Sørg for at power-kabel og kabel til fjernsyn (HDMI / Scart) er tilsluttet
3: Tænd PS3'en ved at holde power-knappen inde i 3-5 sekunder, indtil den afgiver en række bip.
4: Indstillingerne er nu nulstillet.

NB! Det er kun indstillingerne, der nulstilles. Al data, saved games etc. bliver liggende trygt og sikkert.

Tilkobling af USB-Stick eller ekstern Harddisk via USB
Det er muligt at tilkoble eksterne lagringsmedier til din PS3 via USB-tilslutningerne. Det kan enten være en USB-stick eller en ekstern USB-harddisk.

For at kunne tilkoble lagringsmediet skal du sikre dig, at den er FAT32-formatteret. Det kan godt give lidt knas at gøre dette, eftersom FAT32 ikke understøtter særligt store diske. Dette kan dog klares med specielle programmer til formattering af diske, som eksempelvis Partition Magic.
Når disken er korrekt formatteret, kan du oprette følgende mapper på den:
PICTURES
MUSIC
MEDIA
Dette vil gøre, at PS3'en automatisk vil lave et link til din tilsluttede eksterne harddisk under de respektive menupunkter for Foto, Musik og Medier.

Når du downloader ting for PS3 store, så kan det bedst svare sig at gemme tingene på den interne disk først og først bagefter flytte dem til den eksterne lagringsenhed. Man kan dog godt gemme direkte på USB-enheden, men så kan man ikke vælge "Udfør i baggrunden" når man har igangsat download.

Information om netværksopsætning tilkommer i løbet af kort tid
0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Punqtured

80%
02 Rank
Progress
Punqtured
Accepted Solution
Opsætning af netværk i via trådløs router

Følgende udføres på din computer
Hvis I har en computer, der er koblet op trådløst på samme router, så gør følgende på den (hvis i kører Windows)
Klik start->kør og skriv 'cmd' i tekstfeltet.

En dos-prompt vises nu, og her skriver i "ipconfig" og trykker enter.
Egenskaberne for jeres trådløse forbindelse vises nu, og du kan se, hvilke IP-adresse din bærbare har samt hvilket subnet maske, der anvendes og hvilken default gateway, der anvendes.

Gå ind i en browser og tast http:// hvilket bør bringe jeres administrations-interface til routeren frem i browseren. Her bliver det lidt lakrids, for forskellige routere har forskellige menuer, indstillingsmuligheder og i det hele taget vil det være umuligt at tage højde for alt her.

Selv har jeg en billig D-Link router, og jeg skal ind i 2 forskellige menuer for at opsætte det trådløse netværk. Første punkt er selve opsætningen af WiFi med sikkerhed osv. Dette punkt er nok det vigtigste, eftersom din adgangskode står her.

Husk SSID'et, den adgangskode og den krypteringsform, du anvender - det skal du bruge i opsætningen på PS3'en.

Derudover skal du muligvis kigge på opsætningen af DHCP-service'en. Den er sandsynligvis allerede sat op, hvis du har en computer koblet op trådløst, men sørg for, at den er i stand til at tildele IP-adresser automatisk.

Når det er sat op, skal du i gang på PS3'en.

Følgende udføres på PS3'en
Vælg at indstille forbindelsen manuelt, så har man bedre styr over de forskellige indstillingsmuligheder.

Vælg automatisk tildeling af IP-adresse
Angiv at det er trådløst/Wireless/WiFi
Angiv hvilken krypteringsform, du anvender (den fra routeropsætningen)
Angiv adgangskoden (den fra routeropsætningen)
Vælg nej til Proxy
Med mindre du kører et media-center, så vælg nej til UPNP

Der mangler muligvis lige et par punkter, men jeg kan ikke lige huske de præcise punkter på stående fod, men de vigtigste er i hvert fald dem ovenfor.

Når du har opsat netværksforbindelsen, så prøv at køre en test. Hvis den fejler under login til PS3-network, så fortvivl ikke. Jeg har oplevet at det er møg-ustabilt fra tid til anden, og at man blive smidt af efter forgodtbefindende, men det er ikke hverken dig, din PS3 eller din router. Du kan som regel sagtens gå i en browser på PS3'en, der fint kan komme online, så problemet må afgjort ligge hos Sony og deres pragtfulde PS3-network.

God fornøjelse.
/Punqtured
0 Kudos

Vedr: Nulstilling af indstillinger, Tilslutning af USB-disk etc.

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Punqtured

80%
02 Rank
Progress
Punqtured
Accepted Solution
Skridt for skridt gennemgang af opsætning af trådløst netværk på PS3'en
Ovenstående forklaring er ikke helt præcis, hvad angår opsætningen på PS3'en. Derfor følger her lige en udførlig skridt-for-skridt gennemgang her:

• Vælg Indstillinger
  • Vælg Netværksindstillinger
  • Vælg Indstillinger til Internetforbindelse
  • Vælg "ja" til at du vil afbryde (og fortsætte)
  • Vælg Brugerdefineret
  • Vælg Trådløs
  • Vælg "Indtast Manuelt"
  • Indtast SSID***
  • Vælg sikkerhedsindstilling***
  • Indtast nøgle/password***
  • Vælg "Automatisk" tildeling af IP-adresse (hvis DHCP er aktiveret i routeren)
  • Vælg "Indstil ikke" (det er meget sjældent nødvendigt)
  • Vælg "Automatisk" DNS-indstilling
  • Vælg "Automatisk" MTU (Maximum Transfer Unit) - din router bestemmer dette
  • Vælg "Anvend ikke" proxy server
  • Vælg "Aktivere" UPnP hvis du har mediacenter, ellers "Deaktivere"
  • Tjek indstillingerne og tryk X for at udføre.
  • Tryk X for at teste forbindelsen

*** De punkter, der er markeret med rødt, er oplysninger, du kan finde i opsætningen af din trådløse router (se evt. post ovenfor for eksempel)

Du skal ikke fortvivle, hvis test af PLAYSTANTION Network fejler. Det væsentlige i første omgang er, at din PS3 kan få tildelt en IP adresse fra din trådløse router, og at testen af "internetforbindelse" er gennemført.

Hvis testen fejler ved PLAYSTATION Network, så prøv at gå ind i "Netværk" -> "Internetbrowser". Her kan du teste om din forbindelse virker ved at klikke på trekant vælge "Fil" og "Adresseindtastning". Her indtaster du eksempelvis www.google.com, som med ret stor sikkerhed altid er online. Hvis du kan komme ind på den, virker din internet-forbindelse, og du kan roligt læne dig tilbage og afvente at din PS3 kan logge på PLAYSTATION Network. Eventuelt kan man forsøge at gøre det manuelt i ny og næ indtil det virker. Det kræver jo naturligvis at man har en konto derinde, men den kan man vidst oprette ved samme lejlighed.
  • 0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    02
    /16

Punqtured

80%
    02 Rank
    Progress
    Punqtured
    Accepted Solution
    Hyppig årsag til problemer med netværksspil Hvis du har en router, der kører såkaldt NAT (Network Address Translation) så kan der ofte opstå problemer med netværksspil. Ofte har man ingen anelse om, hvorfor man pludselig bliver disconnected fra en server, eller af uransagelige årsager ikke får lov at connecte til spilservere. Du kan se om din PS3 har fået en NAT'et adresse ved at se på dens IP-adresse under netværksindstillingerne. Hvis IP-adressen starter med en af følgende sekvenser, så har den en NAT'et adresse: 192.168.x.x 10.x.x.x 172.168.x.x Dér hvor det normalt går galt er, når der er behov for at sende data fra en evt. spilserver eller anden PS3 gennem din router. Dette kan ikke lade sig gøre, da din router ikke kan sende pakker ind på dit lokale net, hvis ikke en enhed med en lokal IP-adresse først har igangsat dataudvekslingen. Når servere ser din PS3, har den jo din routers IP-adresse. Hvis en server derfor forsøger at sende en request til din PS3, er det i virkeligheden routeren, den rammer. Hvis din PS3 har igangsat dataudvekslingen, kan routeren godt finde ud af, at de pakker, der nu kommer tilbage, er et svar på en request sendt af en maskine på det lokale netværk, og så smider den pakkerne videre til din PS3. Men hvis serveren skal give din PS3 noget data, din PS3 ikke selv har requested, så rammer serverens pakker routeren, der ikke aner, hvad den skal stille op med dem fordi det kan være en hvilken som helst maskine på "indersiden", pakkerne er tiltænkt. De fleste routere har dog såkaldt PAT (Port Address Translation) eller i mange routere blot kaldet "Port Forwarding" eller "Gaming". Dét du skal gøre er, at finde ud af, hvilke porte og protokoller spillet har behov for at kommunikere på. (det kan typisk findes på producentens hjemmeside under noget FAQ eller lign.) I din router sætter du en automatisk forward op, så alle pakker på dén protokol og de(n) port(e) spillet kommunikerer på, sendes direkte videre til din PS3's IP-adresse på det lokale netværk. Bemærk her, at det kan være nødvendigt at sørge for at din PS3 får tildelt samme IP-adresse hver gang, ved at aktivere såkaldt statisk DHCP. Hvis jeg eksempelvis vil sætte min router til at smide alle forespørgsler fra internettet på at se en hjemmeside, videre til min PS3 med IP-adressen 192.168.0.120, så kunne jeg opsætte følgende regel: Protokol - Port - Destination TCP - 80 - 192.168.0.120 Hver port, der skal kunne kommunikeres på, skal oprettes manuelt i routeren, men så bør det også fungere.
    0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    02
    /16

Punqtured

80%
    02 Rank
    Progress
    Punqtured
    Accepted Solution
    Mange oplever at downloads går ekstremt langsomt, og dét til trods for, at de har ganske store internetforbindelser, trådløse netværk, der kører 54 Mbps og at alle øvrige tilkoblede enheder kører upåklageligt.

PS3'en har dog problemer med hastigheden, når man har "Type 3" i NAT. Dette skyldes, at den IP-adresse PS3'en er tildelt, er dynamisk - altså at den får tildelt en ny hver gang dens lease-time udløber. For at undgå dette, skal du sikre dig, at din router er indstillet til altid at give PS3'en den samme IP-adresse.

De fleste routere har en DHCP-menu, hvor man kan se alle tilkoblede enheder. Typisk vil PS3'en være dén uden navn, men er du i tvivl, kan du gå ind i PS3'ens netværksindstillinger og se netværksoplysninger. Her kan du se PS3'ens MAC-adresse. Den MAC-adresse kan man også finde i routerens client-liste, og på nogle routere, vil det være muligt at sætte et hak ud for MAC-adressen, hvilket angiver at den skal have tildelt samme IP-adresse hver gang.

Andre routere har en Client-List, hvor man manuelt skal indtaste MAC-adresserne på dé klienter, der skal have tildelt den samme IP-adresse hver gang.

Når du har fået indstillet routeren til at tlidele samme IP-adresse til PS3'en hver gang, kan du gå ind i Netværksindstillinger og køre netværks-testen. Dette skulle gerne resultere i, at NAT-type nu er skiftet til type-2 og så får du pludselig væsentligt højere hastigheder, ingen problemer med online-spil og i det hele taget kører alt, der bruger netværk, meget meget hurtigere!
    0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    01
    /16

[miklo]

80%
    01 Rank
    Progress
    [miklo]
    Accepted Solution
    H_ej,

jeg har købt et originalt HDMI sti og efter at have tilsluttet det, er lyden forsvundet men billedet er der. Jeg kan ikke få lyden frem uanset hvad jeg gør.

Mit fjernsyn er et samsung le40M86.

Håber der er nogen som kan hjælpe....det er rimelig øv at spille FIFA uden lyd :-)
    0 Kudos

Manglende lyd via HDMI stik....hjælllllp

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    02
    /16

MightyB69

34%
    02 Rank
    Progress
    MightyB69
    Accepted Solution
    Har du husket at være inde under audio indstillinger? der kan din PS3 sættes til at sende lyden ud på andre stik?
    0 Kudos

Vedr: Manglende lyd via HDMI stik....hjælllllp

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    Beta Tester
    02
    /16

Ludoman

• Beta Tester
    76%
    02 Rank
    Progress
    Ludoman
    Accepted Solution

Super god og letlæselig vejledning Punqtured :smileyhappy:. Du burde have en præmie for det store arbejde!!

<Brok>

Jeg fatter ikke, at en forum admin ikke lige giver et skulderklap eller en anden tilkendegivelse til brugere, der ligesom Punqtured bidrager med hjælp og vejledning til andre brugere. I burde sgu opildne brugerne af forummet til at hjælpe hinanden, og måske i ny og næ præmiere et særligt hjælpsomt indlæg med et spil eller andet merchandise! Det letter jo trods alt jeres arbejde og mindsker de frustrationer, folk måtte have med deres Playstation.

</Brok>

Message Edited by Ludoman on 25-04-2008 11:35 AM
    0 Kudos

Re: Nulstilling af indstillinger, Tilslutning af USB-disk etc.

[ Edited ]

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    Beta Tester
    07
    /16

IzzyJ

• Beta Tester
    99%
    07 Rank
    Progress
    IzzyJ
    Accepted Solution
    Hei Ludoman! Jeg skal innrømme at jeg ikke har rost Punqtured! Og jeg beklager så mye for det. Jeg skal bli bedre i fremtiden – og ja, vi kan se om det ikke blir noen ”premier” for de som gjør en god jobb. Men det er ikke dermed sagt at jeg vil sende alle en premie, bare fordi de poster en hjelpepost, for et forum er jo tross alt til for brukerne slik at de kan hjelpe hverandre. Men når jeg har noe på lur, ska jeg ikke se bort ifra at jeg sender noe. Tommel opp både til Punqtured (og Ludoman for sin kommentar)! Mvh Izzy
    0 Kudos

Sv: Re: Nulstilling af indstillinger, Tilslutning af USB-disk etc.

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    Beta Tester
    02
    /16

Ludoman

• Beta Tester
    76%
    02 Rank
    Progress
    Ludoman
    Accepted Solution

@IzzyJ wrote:
    Hei Ludoman! Jeg skal innrømme at jeg ikke har rost Punqtured! Og jeg beklager så mye for det. Jeg skal bli bedre i fremtiden – og ja, vi kan se om det ikke blir noen ”premier” for de som gjør en god jobb. Men det er ikke dermed sagt at jeg vil sende alle en premie, bare fordi de poster en hjelpepost, for et forum er jo tross alt til for brukerne slik at de kan hjelpe hverandre. Men når jeg har noe på lur, ska jeg ikke se bort ifra at jeg sender noe. Tommel opp både til Punqtured (og Ludoman for sin kommentar)! Mvh Izzy
    Tak for den hurtige respons. Rart at se, at I er derude :smileyhappy:
    0 Kudos

Re: Sv: Re: Nulstilling af indstillinger, Tilslutning af USB-disk etc.

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    02
    /16

Punqtured

80%
    02 Rank
    Progress
    Punqtured
    Accepted Solution

Så har jeg fundet en ny router, og tænkte at det kunne bidrage med yderligere forståelse af opsætning af netværk, tildeling af IP-adresser og opsætning af Port Forwarding til PS3'en.

Jeg har valgt at dele artiklen her op i 5 lette steps, der gerne skulle sikre dig korrekt og velfungerende opsætning af det trådløse netværk på PS3'en, så du får fuldt udbytte af dine spil og de mange online-funktioner.

1: Adgang til routerens opsætning

2: Opsætning af det trådløse netværk

3: Opsætning af trådløst netværk på PS3'en

4: Opsætning af statisk tildelt IP-adresse til PS3'en

5: Opsætning af port-forwarding/gaming

Opsætningen er, som nævnt i emnet på denne artikel, foretaget på en Zyxel P-335U, men med lidt ihærdighed, vil man nok godt kunne finde de forskellige menupunkter i andre routere under nogenlunde samme navne.

1 - Adgang til routerens opsætning

Step 1: Log ind på routeren.

I windows går du i menuen "start" og vælger "kør". Her skriver du ipconfig hvilket giver nogenlunde følgende output:

Dos Prompt

1: Din IP-adresse på computeren

2: Din default gateway (routerens IP-adresse)

Åbn en browser og tast ip-adressen på default gateway (routeren) i adressefeltet og tryk ENTER. Dette skulle gerne bringe routerens administrations-interface frem. Du skal sandsynligvis logge ind med brugernavn og adgangskode før du får adgang til indstillingerne, men det kan jeg af gode grunde ikke hjælpe med.

På siden, der vises, skal man på en Zyxel P-335U vælge "Go to advanced setup" mens man i andre routere sikkert ryger direkte ind i administrations-siden.

2 - Opsætning af det trådløse netværk

Med Zyxel-routeren skal jeg vælge "Network" og "Wireless LAN" for at komme ind til opsætningen af det trådløse netværk. Her får jeg så følgende indstillingsmuligheder:

Wireless LAN Settings 

Øverst skal man sørge for, at "Wireless LAN" er enabled. (den giver næsten sig selv, går jeg ud fra)

1:SSID (skal indtastes på PS3'en, så husk det)

SSID er navnet for det trådløse adgangspunkt, og man kan vælge at kalde den lige, hvad man har lyst til. Det kan dog være hensigtsmæssigt ikke at gøre det for langt, og i øvrigt sørge for at det er nogenlunde let for dig at genkende det som dit eget trådløse netværk (især hvis du bor i etageejendom, hvor mange trådløse netværk typisk kan findes)

2: Security Mode eller Krypteringsform (skal indtastes på PS3'en, så husk det)

Zyxel routeren kan - ligesom mange andre routere, også vælge en stærkere krypteringsform, der hedder WPA-PSK2, men her skal du være opmærksom på, at hvis du også har en PSP, så understøtter den ikke denne krypteringsform. Derfor anbefaler jeg, at du - som vist i eksemplet - vælger WPA-PSK.

3: Pre-Shared Key (Adgangskoden til adgangspunktet)

Den adgangskode du angiver her skal ligeledes indtastes på PS3'en. Sørg for at huske den og sørg for at vælge en nogenlunde sikker adgangskode. Skulle det lykkes andre at gætte den, vil de kunne få ubegrænset adgang via dit trådløse netværk, hvilket kan byde på en række ubehagelige overraskelser, hvis din forbindelse bliver brugt til ulovlige formål.

Når det hele er indtastet, trykkes "Apply", "Save" eller hvad din router nu byder på af muligheder for at gemme indstillingerne.

3: Opsætning af trådløst netværk på PS3'en

Vedrørende opsætningen på PS3'en, vil jeg tillade mig den dovne version, og henvise til en tidligere artikel her i tråden, hvor jeg har vist en skridt for skridt gennemgang af opsætningen på PS3'en. 

4: Opsætning af statisk tildelt IP-adresse til PS3'en

For at undgå dårlige downloadhastigheder og sporadiske disconnects midt i spil, vil jeg anbefale, at PS3'en tildeles den samme IP-adresse hver gang. Jeg har i en af de tidligere artikler givet et eksempel på, hvordan dette gøres, men tænkte at jeg i denne artikel ville give et enkelt screenshot, der viser, hvordan det sættes op. 

Det er en forudsætning for opsætningen, at du allerede har fået PS3'en forbundet korrekt til det trådløse adgangspunkt i de foregående steps. Derved fremstår PS3'ens IP-adresse og MAC-adresse nemlig på klient-listen i routerens liste over tilkoblede enheder.

Statisk tildeling af ip-adresse 

1: PS3'ens tildelte IP-adresse

Denne IP-adresse er valgt af routeren når PS3'en har koblet sig til det trådløse adgangspunkt første gang. Det er for så vidt helt ligegyldigt hvilken adresse, det er. Det væsentlige er, at vi ønsker at den får tildels samme IP-adresse altid.

2: PS3'ens MAC-adresse

Hvis du har mange enheder tilkoblet adgangspunktet, kan det være vanskeligt at gennemskue, hvilken af dem, der er PS3'en. Her kan du dog få lidt hjælp ved at gå i PS3'ens systemindstillinger og vise status. Her skulle du gerne kunne finde MAC-adressen et eller andet sted. Jeg kan ikke lige huske det på stående fod, så det må du rode lidt rundt efter på egen hånd. 

3: Markering af at samme adresse ønskes tildelt hver gang.

Eftersom vi ønsker at tildele samme IP-adresse hver gang, sættes hak ud for, at adressen ønskes reserveret til PS3'en.

5: Opsætning af port-forwarding/gaming

Enkelte spil kræver, at din PS3 kan nås direkte fra internettet, eksempelvis, hvis en server til et spil skal køres direkte fra din egen PS3. Det skal dog siges, at jeg ikke har været ude for dette nogensinde, men for det tilfælde, at man oplever problemer, kan dette muligvis være løsningen. Som nævnt vil de første 4 steps dog være alt rigeligt i langt hovedparten af alle situationer.

Opsætning af Port Forwarding 

1: Navnet på 'reglen'

For at kunne skelne forskellige regler kan det være hensigtmæssigt at kalde den noget sigende. Eksempelvis 'Quake wars server' eller tilsvarende, så man ikke er i tvivl om, hvilket spil/program, reglen omfatter.

2: Port nummer, der skal forward'es direkte til PS3'en

Her er man lidt overladt til sine egne evner til at finde informationer online - eventuelt på spilproducentens hjemmeside, i brugerfora eller lign. Her skal man nemlig angive, hvilke(n) port(e) man ønsker direkte videresendt direkte til PS3'en. 

3: IP adresse på PS3'en (på det lokale netværk)

For at routeren ved, hvilken enhed, pakkerne skal sendes videre til, skal man angive PS3'ens IP-adresse. Den har man fundet i punktet omkring opsætning af statisk tildelt IP-adresse til PS3'en. Når reglen er oprettet, vil den typisk fremgå af en liste over oprettede regler. For overskuelighedens skyld, har jeg brugt numrene 1, 2 og 3 både i det sted, hvor man opretter reglen, og hvor den vises. (eksemplet på billedet er helt fiktivt, og var en regel, jeg oprettede blot for at vise, hvordan det ser ud)

Der findes et utal af routere og dermed også udseender på de forskellige indstillingsmenuer. Dog vil jeg mene, at man med lidt tålmodighed og grundig gennemgang af de forskellige muligheder i routeren, vil være i stand til at finde de nødvendige menupunkter, så man kan få konfigureret sit trådløse netværk til den bedst mulige spiloplevelse.

Angående de foregående poster omkring belønning, præmie osv. så er jeg naturligvis glad for, at mine guides er værdsat, men de er udelukkende tænkt som en service til alle de, der ikke får fuldt udbytte af deres PS3 - og husk på, at jeg jo kan være klient på en server oprettet af én med en dårligt opsat forbindelse :-)

Rigtig god fornøjelse

Opsætning af trådløst netværk, DHCP og NAT på Zyxel P-335U

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    Beta Tester
    07
    /16

IzzyJ

• Beta Tester
    99%
    07 Rank
    Progress
    IzzyJ
    Accepted Solution

Kjempebra tiltak Punqtured! Send meg en PM, så vil du få en gave i posten som takk for at du er et hjelpsomt forummedlem!

Mvh Izzy

0 Kudos

Sv: Opsætning af trådløst netværk, DHCP og NAT på Zyxel P-335U

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    Beta Tester
    02
    /16

Ludoman

• Beta Tester
    76%
    02 Rank
    Progress
    Ludoman
    Accepted Solution

@IzzyJ wrote:

Kjempebra tiltak Punqtured! Send meg en PM, så vil du få en gave i posten som takk for at du er et hjelpsomt forummedlem!

Mvh Izzy

:smileyvery-happy:
    0 Kudos

Re: Sv: Opsætning af trådløst netværk, DHCP og NAT på Zyxel P-335U

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    02
    /16

Punqtured

80%
    02 Rank
    Progress
    Punqtured
    Accepted Solution

I en anden tråd, kom Chornum med dette guldkorn, der skridt for skridt gennemgår, hvordan man kan inddele sine spil (og andre ting) i mapper - eksempelvis en mappe til demoer og én til full games fra shop'en. Det virker fint, men man er nødt til at gøre nedenstående for hvert enkelt spil - man kan altså ikke vælge en række spil, og dernæst overføre dem til en mappe.

hvis du har alle demoer og spil, du har downloaded til at ligge på en lang række, neden under det ikon af det spil du har i blu-ray drevet, så prøv at trykke på firkant, så skulle alle de ting du har downloaded gerne blive lagt i en mappe, og så skulle der gerne stå "by format" i øverste venstre hjørne.

så trykker du lige på firkanten en gang til, så der kommer til at stå "by album

så går du ind i den mappe der kommer frem, som jeg mener hedder unknown.

går ned til en demo og trykker på trekanten, så skulle der gerne komme en lille liste op til højre på skærmen, hvor der står "start" "delete" "about this game" og "information"

så går du ned på information og trykker på kryds.

og så skulle den gerne blinke der hvor der står "album" og der skiver du så "demo", eller hvad du nu vil kalde den mappe som dine demo spil skal ligge i.

Message Edited by Punqtured on 07-07-2008 10:09 AM
    0 Kudos

Re: Sv: Opsætning af trådløst netværk, DHCP og NAT på Zyxel P-335U

[ Edited ]

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    02
    /16

licquid_1

23%
    02 Rank
    Progress
    licquid_1
    Accepted Solution

Greatings y'all

Tak for en go gemmengang punqtured

har lidt et ligende problem.. min ps3 er mindre end en uge gammel, og da jeg sku tænden den i dag kom der ikk noget billede frem.. Kører HDMI på en LG lf66 "37".. kan se den får signal fra ps men der kommer ikk noget billede! tænker det er noget med frekvensen på mit tv der er ændret sig..! prøver så at nulstille.. men det virker heller ikk helt..!

Holder power-knapen inde til den siger bip.. med der sker intet efter det!

Please help me!

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    02
    /16

weedhilliee

30%
    02 Rank
    Progress
    weedhilliee
    Accepted Solution

hey

***** har præcis det samme problem plz hvis i skriver til licquid_1 om en mulig løsning så skriv også til mig!

det ville være top nice!

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    Award Winner
    06
    /16

EncodedFun

• Award Winner
    92%
    06 Rank
    Progress
    EncodedFun
    Accepted Solution

Hey P.

Jeg kiggede lige dine gode posteringer igennem, men noget jeg kom til at tænke på, var at overskriften på selve tråden ikke passer særlig godt til de guides du har postet længere nede i tråden, så derfor tænkte jeg om det ikke var en god ide at lave hver guide i hver deres tråd....?

Jeg vil gerne gøre det for dig hvis du ikke selv gider. :)

Men skriv lige en besked om du synes det er en god ide.. :)

0 Kudos

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
    so now i can play again. :)

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
    02
    /16

kimlarsen

39%
    02 Rank
    Progress
    kimlarsen
    Accepted Solution

Kanon gode guides, tak for hjælpen. Jeg søger dog en guide til hvordan man kan bruge sin computer som medie afspiller igennem min ps3. Hvordan opretter jeg den som medieserver? Kan du hjælpe mig med det :)

på forhånd tak.

0 Kudos

View our house rules for posts
    Post Reply Update Reply Cancel