Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 13

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
19 Sep 2013
By Exponerat

Exponerat

89%
05 Rank
Progress

Nybörjare/låg nivå spelare sökes

2 Replies 327 Views Created 19-09-2013
19 Sep 2013
By Exponerat

Hej!

Jag är en man som relativt nyligen upptäckt detta med att spela online, jag finner det intressant men känner mig osäker på hur allt fungerar, plus att det vore roligt att spela med/mot personer på samma nivå och utvecklas tillsammans. Då jag är nybörjare och stresskänslig så föredrar jag att spela på låg nivå.

Just nu spelar jag Far Cry 3 och gillar det väldigt mycket, har även en del krig och bilspel, men är öppen för andra sorters spel, huvudsaken är att ha trevligt tillsammans. Jag har även playstation move, keybord och headset om det behövs.

Ni kan kontakta mig här eller på playstation, användare Exponerat, jag är en hel del inne på playstation home, och söker även svenska vänner där. Ålder och kön spelar ingen roll.

Till admin!

En egen avdelning för nybörjare kanske vore något för forumet, jag kan knappast vara den enda nybörjaren.

0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
07
/16

DancingTurian

99%
07 Rank
Progress
DancingTurian
Accepted Solution

Hej!

Vi har en tråd för de som är nya till PSN och söker vänner. Våra MVPs AoNekoAmaru och NeoElazul brukar också sätta upp lite fun nights på helgerna (denna månad är det Killzone Mercenary för PS Vita :)). Nya spelkvällar brukar annonseras i Vardagsrummet. Välkommen till att spela online!

- DT

0 Kudos

Re: Nybörjare/låg nivå spelare sökes

Tw_logo.pngyt_logo.png

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
05
/16

Exponerat

89%
05 Rank
Progress
Exponerat
Accepted Solution

Hej, jo jag såg den tråden, men uppfattade inte den som vänner för nybörjare och spel på låg nivå. De kan ha spelat mycket på tex Xbox.

Men men, jag klipper in det ovan i den andra tråden också och hoppas någon svarar.

Tack för snabb respons. 

0 Kudos

Re: Nybörjare/låg nivå spelare sökes

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel