pdc6.login_prompt.upper_title

pdc6.login_prompt.lower_title

• 46

pdc6.login_prompt.new_messages_in_last_hour

• pdc6.login_prompt.response_within_minutes

• 92%

pdc6.login_prompt.percent_responded_to

Accepted Solution

View Original

pdc6.thread.problem_solved

pdc6.thread.view_original_post
28 heinä 2011
pdc6.first_thread.by
82%
09 pdc6.thread.avatar.rank
pdc6.thread.avatar.progress

Jäsenien esittelyt

185 Vastaukset 8 771 Näytöt Created 28-07-2011
28 heinä 2011
pdc6.first_thread.by

Hei kaikki! :BigGrin:

Täällä voivat kaikki uudet jäsenet halutessaan esittäytyä. Myös aikaisemmat jäsenet ovat tervetulleita kirjoittamaan itsestään jotakin, niin uudetkin tietävät kuka on kuka!

Tässä muutama peruskysymys, joista voi olla apua, jos ei keksi mitään sanottavaa...

1. Miten löysit tämän foorumin?
  2. Mitä pelikonsoleita käytät ja mikä niistä on lempparisi?
  3. Lemppari pelit (tietty peli tai pelikategoria) ja/tai pelihahmot?
  4. Jotain randomia faktaa itsestäsi.

Muistattehan pitää yksityiset tiedot yksityisinä (eli ei puhelinnumeroita, osoitteita yms.), ja pidättehän muutenkin yhteisön säännöt mielessä. Kiitos ja hauskaa päivän jatkoa!

0 kehua
Vastaus

Accepted Solution

View Original

MVP
09
/16
82%
MerlinsCoffeeCup
pdc6.thread.accepted_solution

Jos ujostuttaa olla ensimmäinen niin aloitan itse, jotta saadaan keskustelu avattua.

Olen siis suomenkielisen PlayStation-yhteisön tiiminvetäjä eli Finnish Community Team Leader, ja PSN ID -tunnukseni on MerlinsCoffeeCup. Olen Suomesta kotoisin ja työskentelen täällä SCEE:llä, jonka päämaja on Lontoossa, Englannissa. Tulen olemaan tämän yhteisön tukena ja toimimaan yhteisön kanssa kaikenlaisissa tähän foorumiin liittyvissä asioissa. Odottelen innolla, että miten tämä foorumi lähtee kasvamaan!

Mitäs muuta... no lempparipeleihin kuuluu kaikenlaiset ammuskelupelit (esim. olen nyt viime aikoina pelannut tosi paljon F.E.A.R. -sarjan pelejä ja Killzone 3:a) ja tykkään myös ajopeleistä, esim. MotorStorm: Apocalypse -peliä on tullut pelailtua aika paljon. Ainiin, ja inFamous 2 on uusi suosikki! Hyvällä karmalla. :BigGrin:

Ja mainittakoon myös että tykkään juoda paljon kahvia (taas keitin lisää!) ja käyttää paljon hymiöitä, mutta yritän hillitä itseäni kummankin käytössä.

0 kehua

Re: Jäsenien esittelyt

Accepted Solution

View Original

02
/16
80%
02 pdc6.thread.avatar.rank
Viper7

Saa nähdä kuinka aktiivisesti täällä tulee kukkuiltua, mutta menköön. 

Kuljen usein nimimerkillä Viper7, mutta jossain minut saattaa pongata myös nimimerkeillä Seiska tai Kyy7. Pääasiallisena pelialustana toimii tietysti Playstation3 ja toissijaisena PC. Muita alustoja on PSP, DS ja todennäköisesti tulevaisuudessa myös PS Vita. 

Pelimediaa tulee seurattua kohtuu aktiivisesti ja samoin tietysti pelailtua. Koulutukseni kohdistuu tietotekniikkaan erityisesti ohjelmointiin yms, joten saattaa sitä tulevaisuudessa huvikseen tai jopa ammatin puolesta pelien parissa työskennelläkkin, vaikken sinne nyt niin vahvasti tähtääkkään. 

Pelaamisiani voi seurata aika hyvin: 

http://www.playfire.com/Viper7

PSN tunnus on tosiaan tuo sama mikä täällä foorumeilla (voiko tänne enää muuten kirjautuakkaan kuin PSN ID:llä?) Kaverilista tosin niin täynnä joten lähinnä tuttuja tulee sinne päästeltyä. Moninpelaaminen on myös todella hajanaista eli pelejä löytyy sen verran paljon ettei räiskintäpelin x moninpelin parissa tule useinkaan montaa tuntia väännettyä joten mitään "codi peliseuraa prestige grindaukseen" minusta ei saa.

Lempi genre on roolipelit, mutta pelejä tulee kyllä pelattua ihan laidasta laitaan. Playstation3:lla suosikkipelejäni ovat Demon's Souls, The elderscrolls: Oblivion, Fallout3 ja New vegas, Sacred2, Folklore, Bioshock, Killzone2 ja 3 sekä Yakuza3 ja 4.

Jotkut saattaa pongata minut myös monilla muilla foorumeilla kuten Konsolifin, Gamereactor, Pelaajalehti ja uutis kommentit N4G.

0 kehua

Accepted Solution

View Original

04
/16
88%
04 pdc6.thread.avatar.rank
Tahvo

Ensimmäisten joukosta hommasin silloin sen kalliin Ps3 60Gb mallin. Pelaillut pleikalla alusta alkaen paljonkin pelejä.

Suomen kielisen foorumin löysin Facebookista ja olen käyttänyt englannin kielisiä foorumeita jo vuoden mutta taidan siirtyä tänne jos aktiivisesti suomalaiset käyttää tätä.

Itsellä on ollut monenlaisia konsoleita Super Nintendo, Nintendo 64 sitten tuli Psone, Ps2, Ps3 ja Psp ehk vita seuraavaksi.

Omat lempi pelit on Metal Gear Solid 4, Fallout 3, Fallout vegas, Uncharted 1,2,(3), Killzonet ja tietenkin Call of dutyt black opsia tällä hetkellä pelaan, myös tykkää paljon noista Psn peleistä mutta niitä on niin paljon ettei jaksa kertoa.

Merlins ei ole ainoa joka juo paljon kahvia ;D Itse juon tavallista kahvia paljon ja myös erikois kahveja, lattea jne. En tiedä miksi mutta Sonyn konsoleihin olen jäännyt kiinni. Tälläinen tavallinen Suomalainen Keski-Suomesta

Pieniä alamäkiä Ps3 tullut esim hajosi pari vuotta sitten ja huollon olisi pitänyt maksaa 260€ jonka olisin maksanut, mutta ei tullut laskua ? Huonoa tuuria kävi huollon kanssa sillä sieltä tuli Ps3 missä oli Hdmi mäsänä jolloin he lähettivät kolmannen Ps3. Mutta tällä hetkellä tämä Ps3 on hyvin kestänyt pelaamista ja sisältää 320HDD  60Gb sijaan.

Niin muuten foorumi nimi on sama Psn kanssa eikä sitä ole voinut muuttaa. Ei se minua ole koskaan haitannut.

0 kehua

Re: Jäsenien esittelytns

[ Muokattu ]

Accepted Solution

View Original

Award Winner
10
/16

Snow-92

• Award Winner
98%
10 pdc6.thread.avatar.rank
Snow-92

Haloo! :xBigGrin:

A sincere welcome to the Official Community Playstation, Finnish friends! :)

0 kehua

Accepted Solution

View Original

Award Winner
10
/16

riderr3

• Award Winner
97%
10 pdc6.thread.avatar.rank
riderr3

Onnittelut foorumin avajaisissa :Peace:

0 kehua

××

Accepted Solution

View Original

02
/16
22%
jkdrake

Löysin tänne facebookin kautta, omistan pelikonsoleista PSX, PsOne, PS2 Slim, PS3 ja PSP. Tällä hetkellä eniten tulee pelailtua PS3:sta, siinä joko Resident Evil-genree tai Final Fantasy-genree. Löytyy molemmista pelisarjasta lähes jokainen peli näille konsoleille ja ensimmäinen pelini oli legendaarinen Final Fantasy VII. Siinä juoni on mitä mainiointa, jota muissa FF-pelisarjassa ei oikein ole. Tämä lukeutuu lempipeleistäni ehdottomaksi ykköseksi.

Olen avoliitossa oleva nuorehko mies Etelä-Suomesta, opiskelen pintakäsittelyalaa ja tarkoituksena valmistua maalariksi vuoden päästä 31.5.2012. Tämä on toinen ala, jonka opiskelen ja aiempi oli sähköala. Pelaamiseen ei tahdo nykyään löytyä aikaa mutta ainakin tunnin päivässä pelailen jotain peliä. Eiköhän siinä ollut jonkinmoinen esittely pläjäys :)

0 kehua

Accepted Solution

View Original

05
/16
99%
05 pdc6.thread.avatar.rank
GTuristi

Joku Suomalainen laittoi suomeksi kysymyksen Gran Turismo foorumille sai minut katselemaan sattuuko täällä olemaan suomenkielistä foorumia ja yllättäen sellainen löytyikin :)

Käytössäni on allekirjoituksessa olevat Sonyn konsolit, alkuperäinen Playstation jolla tuli pelattua paljon pääasiassa Gran Turismo ja GT2 mutta myös muitakin, esim. Driver, F1 '99, V-Rally2. Nyt pääasiallisena pelikoneena PS3 Slim ja GT5 & TDU2 eniten pelaamisen alla.

Olen jo 36v joten pelikoneita on ollut kaikenmerkkisiä n. vuodesta 1980 lähtien, eka oli Conic tv-peli viivapalkkigrafiikalla ja mm. ne tavalliset, Commodore 64 & Amiga 500 joka on edelleen käyttökunnossa tallessa.

Kuten pelivalikoimastani käynee ilmi niin autopelit viehättää ja erityisesti Gran Turismo pelisarja.

0 kehua

Accepted Solution

View Original

04
/16
87%
mosku123

Terve
Kirjotan lyhyesti että pelailen aika paljo. Omistan siis Playstation 3. Lempi pelejä tähän mennessä Heavy Rain, inFamous 1 ja 2 ja sit viel Batman Arkham Asylum. Vaikka äskeiset pelit ovatkin seikkailu gategoriassa niin paras gategoria on silti FPS. Kaveriks saa pyytää, nimi on mosku123.

0 kehua

[ Muokattu ]

Accepted Solution

View Original

05
/16
78%
Ursinho
Mä taidan olla hiukka old school. Pelihistoria on karkeesti: C64 -> amiga -> PC. Pleikka tuli kuvioihin vasta Brasseissa silloisen muijan kylkiäisinä, tämä selittänee ID:n. Muijat jää mutta kahta en vaihda, eli olihan se PS3 blu-ray pyörittimeksi haettava julkasu päivänä (puolen tunnin camppailulla sai vielä täälä suomen belgradissa ensimmäisen laitteen). YLOD sen tosin vei kahdesti eli pelattuakin tällä soittimella tuli. Pelien suhteen olen kaikkiruokainen, taittuu casual että HC. Pelejä en ala luettelemaan koska ne ps3 pelit mitä hyllystä ei löydy olisi nopeammin enumeroitu. liioittelematta. Mulle voi asioista puhua niiden oikeilla nimillä, nörtin perustutkinto on nimittäin taskussa, käpistelty on mm. vallilassa.
0 kehua

My requests for SONY: 1) Integrate PlayStation3 and your 400 disc MEGACHANGER, Im way too lazy to switch game BDs, u could call it forexample MEGASTATION. 2) Build Specialized Fat-AiBO which has MEGASTATION in belly and two projectors as eyes for 3D projection in any given room of the house. You can call them PLAiBO.

Accepted Solution

View Original

02
/16
32%
gh546

1 Löysin foruumin normi PS:Blogista

2 PS3, PS2,PSP,PC (Tulevaisuudessa PS Vita) Ehdottomasti PS3 on se paras. :King:

3 BF3, UC3, MW3, CoD: Bo, TF2 (erityisesti)... ja muuta FPS räiskintää

4 Noh.. Oon lähemmäs tämmönen FPS pelien prällääjä ja harrastan AirSoftausta :Sniper:

0 kehua

Accepted Solution

View Original

MVP
09
/16
82%
MerlinsCoffeeCup

Tervetuloa foorumille, gh546! :BigGrin:

Piti muuten googlata tuo AirSoftaus - vaikuttaa kivalta! Haluaisin itsekin kokeilla sitä, tosin olisin varmaan huono ja minun takiani koko joukkue häviäisi. :Lol:

0 kehua

Accepted Solution

View Original

02
/16
32%
gh546

Kiitos, Vaikuttaa aika hyvältä foruumilta ja kyllä täällä tulee monesti käytyy.

Nääh! Se on helppoa kuin heinän teko :smileywink: tarvii vain olla riittävän hyvä kunto ja tietty itselleen sopiva ase. Sitten se lähtee luistamaan.

0 kehua

[ Muokattu ]

Accepted Solution

View Original

Award Winner
05
/16

miquelsan

• Award Winner
94%
miquelsan

no niin elikkäs kun nyt tutustuin tähän foorumiin paremmin niin on varmasti hyvä esittäytyä. olen perheen isä ja pelailen kun siihen vapautuu perheeltä aikaa. pelaan mieluiten rpg pelejä varsinkin final fantasy pelisarja on mieleeni (pelannut kaikkia sarjan numero pelejä eli 1 2 3 ja niin eteenpäin) pelaan myös ajo ja urheilupelejä joissain määrin ja tarvitsisinkin apuja että mitkä pelit olisivat jälkikasvulle hyviä? 

häivyn nyt tästä ihmettelemästä ja menen kokeilemaan joskos kiekko liikuisi nhl12 taas liukkaasti

0 kehua

Accepted Solution

View Original

MVP
09
/16
82%
MerlinsCoffeeCup

Moi miquelsan! Tervetuloa foorumille! Mikäs niistä ajopeleistäsi on sitten lemppari? :BigGrin:

Voisin itse ehdottaa lapsille vaikka Disneyn Autot 2 -peliä, kun siinä ainakin löytyy sellaista lapsen silmää miellyttävää Disneyn/Pixarin värimaisemaa ja touhukkuutta (aikuisillekin kiva - tai ainakin minulle itselleni! Heh) - oletko kokeillut sitä? Tai riippuu että minkä ikäiset lapset kyseessä; tuossa on ikärajana 7.  Ja sitten ehkä voisivat tykätä myös vaikkapa ModNation Racers -ajelemisesta.

0 kehua

Accepted Solution

View Original

Award Winner
05
/16

miquelsan

• Award Winner
94%
miquelsan

noh toivomme jo että tuo pukki toisi tuon cars 2 pelin jouluna ja veikkaan että niin tekeekin kun isikin sitä toivoo... eikun siis lapsethan sen halus :D no siis autopeleistä kuningas on tietenkin gt5 mutta tulen nfs run on kyllä arcade ajossa varmasti viihdyttävä :) itse miuetin tuota skylanders pelikokonaisuutta mutta ei tunnu kenelläkään olevan mitään kokemuksia pelistä. niin ja siis ikäähän isoimmalla lapsella on 5v joten melkeen mitään ei sais pelata mut vanhempien seurassa noissa ei vissiin tarvii olla niin tarkka :D milloinkohan seuraava final fantasy tulee pleikalle ?

0 kehua

Accepted Solution

View Original

03
/16
88%
03 pdc6.thread.avatar.rank
Nyakuten
Final Fantasy XIII-2 tulee Eurooppaan 3-2-2012

Source: http://en.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy_XIII-2

En pitänyt XIII mutta sarjan fanina ostan XIII-2. Koskahan XIII Versus tulee?
0 kehua

Accepted Solution

View Original

04
/16
88%
Tahvo

Little Big Planet 2 on paljon modeja jossa on myös ajopelejä

0 kehua

[ Muokattu ]

Accepted Solution

View Original

02
/16
24%
KaNa_KoIPi

moro! mä pelaan kaikkia call of dutyja. mul on ps3 ja myös pelaan pcllä mun psn käyttäjä nimi on KaNa_KoIPi. Mä löysin tän foorumin iha sattumalt ku tulin kattoo et oisko suomalaisille foorumii. Pleikal saa pyytää muakii pyytää kaveriks. nähää plaeikal. :Sniper:

0 kehua

Accepted Solution

View Original

MVP
09
/16
82%
MerlinsCoffeeCup

Moi KaNa_KoIPi! Kiva tunnus, yksi sellaisista joista minulle tulee taas voimakkaita mielikuvia (hyvin ruokaisia tällä kertaa). :D :D

Tervetuloa foorumille! :Thumbs:

0 kehua

Accepted Solution

View Original

Award Winner
05
/16

the_kimppa

• Award Winner
95%
the_kimppa

Tervetuloa myös minunkin puolesta! Voin lisäillä, vaikka itse pidän enemmän battlefieldistä:Lol:

0 kehua